Logo Modelbouwcompany
 
Producten
Zoeken
Bestsellers
ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24 ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24 ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24 ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24 ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24 ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24 ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24 ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24 ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24 ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24
ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24 ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24 ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24 ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24 ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24 ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24 ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24 ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24 ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24 ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24
ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24
ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24

Gewicht   

0,300 KG

€ 36,50
Prijs per stuk

Voorraad : 3

Aantal: 
Bestellen
 
Op verlanglijst
ITALERI 3632 MERCEDES-BENZ 450 SLC RALLYE BANDAMA 1979 1/24

SUPER DECALSBLAD - KLEURINSTRUCTIESBLAD

FIGUUR NIET INBEGREPEN

De Mercedes SLC is een luxecoupé die tussen 1971 en begin jaren tachtig door de Duitse autofabrikant werd geproduceerd. De ontwikkeling ervan was gebaseerd op het eerder gelanceerde Roadster-model en werd gekenmerkt door een harmonieus en elegant ontwerp. De 450 SLC was uitgerust met een 4520 cm3 V8-motor met een vermogen van 225 pk. Deze hoge prestaties werden met succes gecombineerd met een verfijnde styling en de ‘Premium’-kwaliteitsinrichting die voor het voertuiginterieur werd geselecteerd en die de luxe SLC-branding op de markt versterkte. Het voertuig werd verder aangepast van het reguliere consumentenmodel naar de productie van een sportversie voor autorallywedstrijden. Het chassis was hetzelfde, maar de rallyversie introduceerde een rolbeugel, wedstrijdvelgen en aluminium onderdelen en componenten om het totale gewicht te verminderen. Al deze factoren droegen bij aan betere prestaties en rallysuccessen, zoals de overwinning in de Mintex Rally in 1978.
 
 
 
 
 
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.