Logo Modelbouwcompany
 
   
Producten
Zoeken
Bestsellers
ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9
ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9 ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9
ITALERI 7403 DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN 1/9
DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN

Gewicht   

0,400 KG

€ 63,75
Prijs per stuk

Voorraad : 1

Aantal: 
Bestellen
 
Op verlanglijst
DUITSE MILITAIRE MOTOR MET ZIJSPAN

GERMAN MILITARY MOTORCYCLE WITH SIDECAR

In 1938 ontvingen BMW en Zundapp op basis van een specifiek verzoek van het Duitse leger de opdracht om een gezamenlijk ontwikkelingsproject te starten dat het grootste aantal gemeenschappelijke componenten kon garanderen om de onderhoudsactiviteiten en de logistiek van reserveonderdelen te optimaliseren. De prototypes waren uitgebracht in 1940 en de productie begon begin 1941. Het bijzondere was dat het zijspanwiel werd aangedreven met een as die was verbonden met het achterwiel van de motorfiets. Deze waren uitgerust met een sperdifferentieel en selecteerbare overbrengingsverhoudingen om de prestaties op de weg / off-road te optimaliseren. De tweecilindermotor met een cilinderinhoud van 750 cc leverde 26 pk. De BMW R75 haalde de maximale snelheid van 95 Km / h. Het werd veel gebruikt en bewijst zijn betrouwbaarheid en stevigheid in alle belangrijke operatiekamers en onder alle omgevingsomstandigheden (van Noord-Afrika tot Rusland).
 
 
 
 
 
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.