Logo Modelbouwcompany
 
   
Producten
Zoeken
Bestsellers
ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9
ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9 ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9
ITALERI 4642 YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC 1/9
YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC

Gewicht   

0,800 KG

€ 52,50
Prijs per stuk

Voorraad : 2

Aantal: 
Bestellen
 
Op verlanglijst
YAMAHA TÉNÉRÉ 660 CC Paris Dakar 1986

KLEURINSTRUCTIEBLAD - RUBBER EN VERCHROOMDE ONDERDELEN - SCHROEVEN, SPRINGS EN RUBBERBUIS

De Yamaha XT was een referentiepunt voor de motorfietsproductie van de jaren '80. De Japanse motorfiets, gekenmerkt door zijn offroad- en "enduro" -design, werd geproduceerd in verschillende versies met verschillende chassisoplossingen en verschillende motoren. Een van de bekendste versies uit het assortiment was de XT 600 Teneré, uitgerust met de krachtigste eencilindermotor die beschikbaar is. Vanuit zijn betrouwbare ontwerp, dat een indrukwekkend commercieel succes behaalde, werd een speciale versie genaamd "660" gebouwd om te concurreren in de offroad- en uithoudingscompetities zoals de Paris-Dakar en de Pharaohs Rally. Hij nam een grotere motor aan met een cilinderinhoud van 634 cc, verbeterde "Ohlins" -ophanging, speciale olie- en luchtfiltersidealen voor de extreme klimatologische omstandigheden en een grote brandstoftank die het "gespierde" en "opvallende" ontwerp kenmerkte.
 
 
 
 
 
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies